13 maja 2014

CANDY CZYLI ROZDAWAJKA

Dochodzą nas słuchy, że ogłoszone przez nas candy nie jest czytelne. Że informacja o nim umyka. Wybaczcie zatem naszą nieporadność w tej materii. I pozwólcie, że raz jeszcze wszystko powtórzymy. Oto zasady zabawy: 

1. nagrodą w losowaniu jest laleczka Kimmidoll 
2. do zabawy zapraszamy absolutnie każdego
3. pięknie prosimy o pozostawienie komentarza pod tym właśnie postem
4. prosimy o udostępnienie banerka (podlinkowane zdjęcie) na Waszych blogach
5. Anonimy, pamiętajcie o dodaniu w komentarzu swojego adresu mejlowego
6. na Wasze wpisy czekamy do 1.06.2014



Dziękujemy za Wasz udział i Waszą obecność!

20 komentarzy:

  1. Pierwsza???:)))Bardzo chetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak... jak widzisz mamy dość długi rozruch w prowadzeniu bloga :)
    Tym bardziej się cieszymy z Twojej wizyty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :) Baner na blogu a Zające dodane do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obserwowanych? Na takie wyróżnienie nawet nie liczyliśmy!
      Ślicznie dziękujemy.
      A los wrzucamy do pozostałych:)

      Usuń
  4. Laleczka jest taka urocza :) mimo iż jestem już całkiem dorosłą "dziewczynką" to bardzo bym chciała taka mieć ;)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiek nie ma tu nic do rzeczy!
      Piękne przedmioty należą się każdemu.
      Trzymamy kciuki za losowanie:)
      I dziękujemy za udział w zabawie.

      Usuń
  5. Zgłaszam się i ja . Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja, i ja :) z chęcią dałączam do kolejki :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Super candy, chetnie wezmę udział. Mam już podobną laleczkę więc idealnie pasowałaby do mojej rozrastajacej się kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło :) Marysia wpisana w kolejkę!

      Usuń
  8. urocza ta laleczka, chętnie przygarnę do rodziny :)
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przygarnięte:) Trzymamy kciuki za losowanie.

      Usuń
  9. Laleczkę bardzo chętnie przygarnę, bo bardzo bym chciała taką mieć :) Więc się ustawiam w kolejce... Może los się do mnie uśmiechnie...
    I gratuluję fajnego bloga... Trochę po nim powędrowałam...
    Pozdrawiam wiosennie :-)
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marille, trzymamy kciuki! A za wytrwałe wędrowanie bardzo dziękujemy :)

      Usuń
  10. chętnie się zgłoszę:)
    ekocentryczkablog@gamil.com

    OdpowiedzUsuń
  11. może do jednej, która posiada dołączy (przy odrobinie szczęścia) jeszcze ta ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń