18 września 2012

DZIECIĘCE RYSUNKI I PODARKI

Uwielbiam rysunki wykonane przez Zajączka. Wciąż ich przybywa. W różnych technikach, różnych kolorach. Niektóre chowamy do tekturowego pudła w paski, które wypełnia się coraz bardziej. Inne natychmiast zawieszamy na ścianie. Zajączkowe prace urzekają mnie pomysłowością, doborem kolorów, rozplanowaniem. Jako Mamę ściskają za serce, które pęcznieje z dumy. Ostatnio Zajączek namalował kotka. Jak dla mnie obłędny! Kotek został nadrukowany na kubek, który wręczyliśmy naszej Niani Halince (posiadaczce kotki o dźwięcznym imieniu Nutka). Całość opatrzyliśmy wierszykiem: "wlazł kotek na płotek i czeka, aż przyjdzie Halinka z daleka". A obdarowana miała łzy w oczach.



4 komentarze:

  1. i ja jestem urzeczona tym kotkiem, jest przepiękny (a pomysł na kubek z nadrukiem to już w ogóle - super)! z utęsknieniem czekam, kiedy moja córa zacznie panować nad kredką a nie tylko ją wypisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie długo. Wypisywanie zresztą tez jest urocze:)Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń